vendredi 29 avril 2016

Focus 3 fase 1 Foutcode na verwisselen Sync-module (APIM)

Ik heb net mijn Sync 1.0 APIM vervangen door een exemplaar met Sync 1.1. Na even wachten, een reset van de FCDIM via FoCCCus en het wissen van de DTC-foutcodes met Forscan blijf ik de volgende foutcode houden:

Code:

Code: U016A - Lost Communication With Global Positioning System Module Range/Performance
Ik lees op Russische fora dat dit veroorzaakt wordt omdat de APIM denkt dat er een GPSM ingebouwd is. Ik heb helaas niet de beschikking over IDS / VCM en ik kan met Focccus niet de configuratie van de APIM wijzigen (denk ik). Zou een van de electronisch onderlegde forumleden mij wellicht kunnen helpen om de module goed geprogrammeerd te krijgen?

De auto rapporteert wel netjes positie (in stilstand, rijdend nog niet getest). De APIM-module zelf doet het netjes (Nederlandse spraak en o.a. Spotify-bediening werken allemaal).


Focus 3 fase 1 Foutcode na verwisselen Sync-module (APIM)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire