Deze :ford:focus 2.0 tdci met 163pk standard en waar elke optie in zit die toen te verkrijgen was van bouwjaar 2012 ben ik op kapaza begin vorig jaar onverwacht tegen gekomen en geen seconde getwijfeld om deze te kopen.
Deze stond ingeschreven als lichte vracht en heeft dan wel geen achterbank wat ook niet nodig is daar we geen kleine pubers meer hebben en er met men huidige vriendin ook geen meer komen.
Dit scheelt natuurlijk een hele flinke hap voor ons budget daar ik slechts 90 rijtaks betaal in België dan de normale +/- 600 normaal.
De focus was bij aankoop ook al bij chiptune gepasseerd wat me nog meer rijplezier geeft.
Begin dit jaar kon ik het niet laten om skytune te contacteren voor een aanpassing van men uitlaat, daar waar origineel één pijp was het de bedoeling er twee van te maken maar het nieuw en pas binnengekomen twee x twee was zo verleidelijk dat ik deze niet kon laten ze er onder te zetten.
Ook werd de katalysator leeggemaakt en de software aangepast om foutmeldingen weg te werken en ben benieuwd wat ze volgend jaar gaan zeggen op de autokeuring want bij het starten prikkelt het roet je zo wel in je neus maar er zijn ergere vervuilingen dan men uitlaat.
Doen ik er op 26 augustus een soundgenerator wou gaan onderzetten voor een zwaarder geluid , iets wat men bij een diesel niet anders kan verkrijgen kwam ik van een kale reis terug , focus heeft geen aansluiting van het gaspedaal om deze generator mee te laten werken volgens het gasvolume je geeft , S max daar een teken wel was ik zwaar teleur gesteld en reed naar huis via men garage voor een kleinigheid.
Daar vertelde men dat in een nabuur gelegen garage men een ST van 2015 had staan welke bij het van de trein rijden aan het achterdak beschadigd was en niet meer mocht ingeschreven worden, dus daar naar toe en stoute schoenen aan.
Bleek het een Engelse uitvoering te zijn maar wel nog met ledere originele Recaro stoelen verwarmd en elektrische te zijn.
De dat nadien s morgens stond men focus er al om deze over te laten zetten en was het voor hun geen probleem om de aanpassing te doen daar men vorige zetels enkel de bestuurderstoel elektrische was.
De verleiding was veel te groot om ook de zwarte hemel er te laten instaan en dit voor 1000 voor de stoelen, wat heeeel goedkoop is en 400 voor het ombouwen van de zwarte hemel en alle omlijstingen.
Nu steekt die sony autoradio men ogen nog uit en dat zal voor de volgende week zijn.
:totziens::ford::focus3:
Deze stond ingeschreven als lichte vracht en heeft dan wel geen achterbank wat ook niet nodig is daar we geen kleine pubers meer hebben en er met men huidige vriendin ook geen meer komen.
Dit scheelt natuurlijk een hele flinke hap voor ons budget daar ik slechts 90 rijtaks betaal in België dan de normale +/- 600 normaal.
De focus was bij aankoop ook al bij chiptune gepasseerd wat me nog meer rijplezier geeft.
Begin dit jaar kon ik het niet laten om skytune te contacteren voor een aanpassing van men uitlaat, daar waar origineel één pijp was het de bedoeling er twee van te maken maar het nieuw en pas binnengekomen twee x twee was zo verleidelijk dat ik deze niet kon laten ze er onder te zetten.
Ook werd de katalysator leeggemaakt en de software aangepast om foutmeldingen weg te werken en ben benieuwd wat ze volgend jaar gaan zeggen op de autokeuring want bij het starten prikkelt het roet je zo wel in je neus maar er zijn ergere vervuilingen dan men uitlaat.
Doen ik er op 26 augustus een soundgenerator wou gaan onderzetten voor een zwaarder geluid , iets wat men bij een diesel niet anders kan verkrijgen kwam ik van een kale reis terug , focus heeft geen aansluiting van het gaspedaal om deze generator mee te laten werken volgens het gasvolume je geeft , S max daar een teken wel was ik zwaar teleur gesteld en reed naar huis via men garage voor een kleinigheid.
Daar vertelde men dat in een nabuur gelegen garage men een ST van 2015 had staan welke bij het van de trein rijden aan het achterdak beschadigd was en niet meer mocht ingeschreven worden, dus daar naar toe en stoute schoenen aan.
Bleek het een Engelse uitvoering te zijn maar wel nog met ledere originele Recaro stoelen verwarmd en elektrische te zijn.
De dat nadien s morgens stond men focus er al om deze over te laten zetten en was het voor hun geen probleem om de aanpassing te doen daar men vorige zetels enkel de bestuurderstoel elektrische was.
De verleiding was veel te groot om ook de zwarte hemel er te laten instaan en dit voor 1000 voor de stoelen, wat heeeel goedkoop is en 400 voor het ombouwen van de zwarte hemel en alle omlijstingen.
Nu steekt die sony autoradio men ogen nog uit en dat zal voor de volgende week zijn.
:totziens::ford::focus3:
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire