jeudi 24 septembre 2015

Focus 2 fase 1 Piep, fluitend geluid onder auto

Goedenavond,
Ik ben sinds kort eigenaar van een Ford focus wagon uit 2006. Nu constateer ik een hoge piep/fluitend geluid onder de achterbank. Buiten de auto Is het beter te horen en komt van onder de auto vandaan. Nu ben ik ermee teruggegaan naar de dealer waarvan ik m gekocht heb, voor garantie. De monteur geeft aan dat het de brandstofpomp Is. Dat het stuwen van brandstof van de tank naar de motor het fluitend geluid veroorzaakt. Hij zegt dat er helaas niks aan te doen valt en dat het bekend Is bij deze modellen.. Ik kan hier niks over vinden op het forum of google. Kan iemand mij vertellen of dit idd vaker voorkomt, of het eventueel iets anders zou kunnen zijn en of er echt niets aan te doen valt?
Alvast bedankt!
Kol


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire