lundi 21 septembre 2015

Nieuwe Ford rijder

Hallo allemaal,

Zojuist lid geworden en dan is het misschien wel zo netjes om mezelf ook maar even voor te stellen.

Ik ben Jan uit Purmerend, net 32 geworden en ik werk als calculator bij een interieurbouwbedrijf. Eigenlijk heb ik altijd Italiaans gereden, maar vanwege wat privé-omstandigheden moest ik besparen op vervoer.
Een vriend van mij rijdt al een aantal jaren in een Focus mk1 station 1.6. Het was mij al vaker opgevallen hoeveel ruimte zo een wagen geeft, ideaal.

Toen we het eens over MRB en gewichten enzo hadden kwam ik erachter dat de Focus zoveel lichter qua gewicht is dan de 156 sportswagon die ik hiervoor had.
Zo heb ik afgelopen juli een Focus station van 1999 gekocht met een 1.6 16V. De prijs was vrij laag, dus ik verwacht wat achterstallig onderhoud (en dat klopt ook wel). De focus stond op winterbanden, dus in de eerste week heb ik een setje 16" lichtmetaal met vrij goede zomerbanden op de kop getikt.

Foto's e.d. heb ik nog niet.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire