dimanche 27 septembre 2015

Meerdere failers na waterschade

Beste Ford Focus liefhebber,

Momenteel heb ik wat uitdagingen met mijn Focus uit 2002.
Het begon 2 weken geleden toen wij terug kwamen van vakantie (auto had 2 weken stil gestaan), dat er een klein plasje water bij de passagiers kant van de auto lag. Dit heb ik hopelijk vandaag opgelost omdat ik de parafan opnieuw heb gekit.
Maar nu het volgende:
Gisteren nadat ik de nodige bekleding heb los gemaakt en het ergste vocht er al uit heb gehaald moest ik de weg op voor een afspraak. Tijdens het rijden viel plots de snelheidsmeter uit, even als de dagteller en de kilometer teller. Daarnaast stottert de motor sindsdien bij een toerental van rond de 2100 toeren. Ook werkt de afstandsbediening voor het portier niet meer.

Het lijkt me wel toevallig als alles tegelijkertijd is gesneuveld. Daarom ben ik bang dat de waterschade ergens voor kortsluiting heeft gezorgd.

De beroemde snelheidsmetersensor onder in blok is een paar maanden geleden al vervangen.

Iemand een idee?

Maarten


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire