lundi 28 septembre 2015

Focus 3 fase 1 Moeilijke keus!

Hallo allemaal!

Ik ben toe aan een nieuwe auto, heb flink wat gespaard en heb dan ook een redelijk budget van 10.000 euro.

Ik ben al enige tijd op zoek naar een (Belgische) ford focus van 2008 - 2010. Minder dan 100.000 kilometers op de teller, en aangezien ik veel kilometers op jaar basis maak heb ik ook graag veel comfort opties.

Vorige week had ik de volgende auto gevonden, 1 keer gaan kijken, prijs afgesproken en zaterdag zou ik een test rit gaan maken. Als dan nogsteeds alles naar wens was zouden we maandag de koop regelen. http://ift.tt/1h3YDwv

Maar vandaag vond ik uit hiet niets de volgende auto. http://ift.tt/1h3YEAC

Verschil tussen beide auto's:

Nummer 1:
60.000 kilometer
Afneembare trekhaak
Licht en regen sensoren
9000,00 All-in

Nummer 2:
73.000 kilometer
Geblindeerde ruiten
Parkeer sensoren
6600,00 All-in

De 2e lijkt mij een betere koop aangezien ik zoizo al voor de 'black magic look' wilde gaan. Maar voor dat ik de eerste afblaas had ik graag willen weten wat jullie er van denken?

Gr Anton


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire