dimanche 27 septembre 2015

Ford Focus Ghia 2009 1.8 TDCI

Hallo allemaal!

Ik ben Anton, ik ben 20 jaar, Nederlander, woon in Maasmechelen (België). Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een ford focus en ik denk dat ik de ideale gevonden heb. Optisch wil ik er nog wel het één en het ander aan veranderen.

:ford::focus2: Ghia 1.8 :tdci:







Specificaties
Uitvoering: Ghia 1.8 TDCI
Bouwjaar: 12/2009
KM stand: 60.220
Transmissie: Manueel
Cilinder: 4
Vermogen: 116PK

Brandstof: Diesel
Kleur: Panther black Metaalkleur
Bekleding: Stof Zwart


Opties

17 Lichtmetalen velgen
ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airconditioning
Bluetooth
Boordcomputer
CD
Centrale vergrendeling
Cruise Control
Electrische ruiten
Electronic Stability Program

Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Lichtsensor
Mistlampen
MP3
Multifunctioneel stuur
Niet-rokersvoertuig
Radio
Regensensor
Startonderbreker
Stuurbekrachtiging
Afneembare trekhaak
Zij-airbags




Mijn plannen voor de auto zijn: Ramen blinderen, andere velgen, radio met navigatie, andere spoiler en een lip - kit. Een beetje zoals de 'black magic' edition.


Wat vinden jullie? :)


Greatings Anton


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire