mardi 26 mai 2015

Volgende week de Focus ophalen, nu even voorstellen

Hallo, vandaag de handtekening gezet voor de aanschaf van een Focus, dus nu ook lid van dit forum.
De auto die ik heb aangeschaft is een Focus Wagon 2.0 tdci Titanium uit 08-2008, 175000km op de klok.
Foto's en zo volgen nog wel, net als een Spritmonitor linkje als ik de auto heb. :D

De auto is voorzien van bijna alles wat ik wil, alleen de mogelijkheid om mijn iPhone aan te sluiten ontbreekt nog. Ik zal dus op zoek moeten naar een Bluetooth-USB module.
Bij de Travelpilot FX zit alleen een Benelux kaartje, maar eerst maar eens zien hoe die bevalt, voor ik ga investeren in kaartmateriaal.
Hij staat nog op winterbanden, maar via MP heb ik al een setje lichtmetaal met zomersloffen gevonden, dus dan is dat ook klaar.

Volgende donderdag kan ik hem ophalen. Tot die tijd red ik mij met een geleende Honda Jazz. :rock:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire