mardi 26 mai 2015

Focus 2 fase 1 Weddenschap: CC bumper of RS bumper

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik met een collega van mij een wedje afgelegd om wat voor voorbumper hij op zijn auto heeft, het gaat namelijk om dezelfde bumper als op deze foto (Ik heb geen foto van zijn auto):

Foto 1:


Nu weet ik zeker dat dit een Ford Focus CC bumper is.

Foto 2:


Hij beweert dat het een Ford Focus RS bumper is (Zie foto 2), toen hij de auto kocht (vermoedelijk bij de dealer) wilde hij wat extra's erop en werd hem de "RS" bumper aangeboden, alleen toen ik hem vertelde dat dat de CC bumper was wilde hij mij niet geloven en nu houd hij stug vol dat het de RS bumper is.

En nu er maarliefst een tray colablikjes op het spel staat vraag ik jullie om jullie antwoord op deze vraag:

Is de voorbumper is Foto 1 de Ford Focus CC bumper of de Ford Focus RS bumper?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire