dimanche 31 mai 2015

Ford Experience Day 2015

Ik ben al weer een tijdje thuis. De Ford Experience Day was naar mijn mening aardig geflopt vanwege het weer. Het was koud, winderig en een beetje nat vanwege de regen. De meeting bij de Praxis en de rit naar Hillegom toe was wel erg leuk. Ook het aankomen bij het terrein was erg leuk, alleen niet voor de organisatie denk ik omdat we zowat Hillegom deels blokkeerden. :D Hier wat enkele beelden.















































Qua organisatie van de Ford Experience Day vond ik het veel rommeliger dan vorig jaar. Toen kreeg je netjes je plek aangewezen, maar dat was dit jaar niet het geval. Daarnaast was er weinig buitenactiviteit (kan ook met het weer te maken hebben). Zonde, maar wel een grote opkomst waarbij de Focusclub volgens mij de grootste was dit jaar.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire