samedi 30 mai 2015

Kachel

Ik heb sinds kort een probleem met de kachel. Het gaat om een Focus 2 uit 2005 met automatische temperatuur regeling. Het probleem is dat voor het linker gedeelte de temperatuur geregeld kan worden. Maar bij de rechterkant komt alleen maar warme lucht uit. Ongeacht waarop ik de temperatuur instel. Ik heb al gekeken of er een foutcode op het display komt, maar helemaal geen melding.

Ook de temperatuur sensor heb ik schoongemaakt, maar dat helpt ook niet. Als ik de knoppen bedien, hoor ik wel de stappen motoren bewegen. Lijkt er dus op dat de klep blijft hangen of misschien toch iets anders? Maar hoe kom ik bij die klep. Heb het dashboard kastje e.d. Er al uit gehad. Achter het midden console lijkt het me dat daar de ventilator zit, maar zit daar ook de klep voor de warme lucht? En kan ik bijvoorbeeld de klep met de hand dicht zetten?

Alvast bedankt voor jullie reacties.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire