jeudi 28 mai 2015

Focus 2 fase 1 Kabelset hatchback zelfde als wagon?

Beste forumleden,

Ik heb een paar vragen waar ik niet helemaal uitkom. Tevens heb ik het forum al doorzocht maar ik kan er tot op heden nog geen antwoord op vinden. Hopelijk kunnen jullie helpen. Het gaat om een Focus 2.1 hatchback.

Ik heb een trekhaak weten te bemachtigen voor als goed is een hatchback, zie onderstaande foto:

Klopt het dat er bij de 2 bouten een klein vierkant plaatje zit die tegen je chassis aan komt te zitten als je de trekhaak vastschroeft?

Verder omdat de AFC module (denk bij verzending) gesneuveld is ben ik op zoek naar een andere kabelboom. Nu kom ik er niet uit of de kabelboom voor een Focus Wagon ook gelijk is aan de hatchback?
Ik heb een paar foto's van een set waar ik aan kan komen maar dit schijnt voor een wagon te zijn. Ik hoop eigenlijk dat dit ook toepasbaar is bij de hatchback. Weet iemand dat toevallig?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire