samedi 30 mai 2015

Niet bekend Ford Focus start/stop systeem vraag

Beste Forum Leden,

Onlangs heb ik een Ford Focus gekocht.
Had ik eerder moeten doen, wat een wegligging echt ongelofelijk!!!
Nooit meer een Renault voor mij!

Ik heb een klein vraagje, hopelijk weet iemand op deze forum het antwoord.

Als ik de koppeling loslaat, dan stopt de motor van de auto.
Maar als ik ongeveer nog 3 minuten aan de telefoon ben, dan start de motor ineens zelf, zonder dat ik de koppeling weer indruk.

Is dit een fout in het systeem van Ford, of hoort dit zo?

En nog een ander vraagje, ik zoek al 3 weken naar mijn cruise control, nog steeds niet gevonden. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de cruise control moet gebruiken?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Simon


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire