samedi 30 mai 2015

[Focus 1] Boordcomputer set

Hallo allemaal,

Hier en daar heb ik al pb's gestuurd aan enkele leden, maar omdat ik op deze manier meer mensen bereik ook maar even een berichtje op het gezocht-forum.

Ik zoek voor een Focus 1 een boordcomputer-set. Bij voorkeur de boordcomputer van de Focus 1.2, voor de rest van de onderdelen maakt het niet uit of die van een 1.1 of 1.2 komen.

Gelukkig heb ik de volledige kabelboom af-fabriek in de auto liggen, dus het gaat mij alleen om de volgende onderdelen:
- Boordcomputer uit de focus 1.2
- Knipperlichtschakelaar met infoknop
- Buitentemperatuursensor
- Ruitensproeierreservoir met vlotter, of alleen de vlotter zodat ik die kan inbouwen.

Ik hoor het graag als iemand onderdelen heeft liggen.

Groeten Martijn


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire