lundi 27 avril 2015

Onderdelen Focus 1 Focus in onderdelen

Hoi forumleden,

Na 5 jaar een Ford Focus 1 fase 2 1.8TDCI gereden te hebben begint hij helaas toch zijn mankementen te vertonen. De APK zal volgende week aflopen.

Gezien de focus niet meer voldoet aan mijn huidige wensen, de verstuivers alle 4 kapot zijn en ik toch iets anders wil zal hij in onderdelen in de verkoop gaan.

Ik zet hem bij deze vast hier neer om te kijken welke onderdelen interesse naar is zodat ik deze eraf kan hale voor verkoop.

Het betreft een station uit 2004. Heeft zo'n 425000 gelopen.

Er is nogal veel aangepast aan deze auto. Bij deze een opsomming van de dingen die zo gauw te binnen schieten.
-middenconsole met knoppen voor stoelverwarming en traction.
-hemel En stijlkappen zwart gespoten
-hemel voorzien van makeupverlichting. Tot aan de kofferbak toe en voorbereid voor licht boven de achterbank
-deuren en kofferklep gedempt met loodbitumen
-verzwaarde veren van carsupport achter
-Eibach 30mm verlaging voor
-RVS gevlochten remleidingen rondom van HEL
-ST170 remmen voor met klauwen en schijven(rechtsvoor is de ophangbeugel van de klauw krom)
-KAT verwijderd en grotere custommade downpipe met openluchtfilter, grotere frontmount intercooler in voorbumper samen met een chiptune van Apecbelgium zorgde voor 150pk/333nm
-Lederen interieur (Voorstoelen moet ik nog zoeken, weet ook niet in wat voor staat deze zijn
-Geblindeerde ramen rondom volgens wettelijke norm door Klaassen windowfilm (incl certificaat)
-HEKO zijwindschermen

Dit is nog een korte opsomming van alles wat eraan gedaan is.
De auto zal binnenkort in onderdelen gaan.
Hij moet voorlopig nog wel rollend (niet rijdend) blijven om de sloop makkelijker te maken.

Mocht er interesse zijn naar specifieke onderdelen stuur me een mail of PB.
BullD0z0rZ (@) Hotmail.com



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire