jeudi 30 avril 2015

Focus te koop focus 1.6 futura wagon 2004 185600

Hierbij bied ik mijn focus te koop aan.

Het betreft een Ford Focus 1.6 futura uit 2004 met 185600 km.

Distributieriem is vervangen bij 169615km

opties:

- bleuthoot carkit Nokia
- Cruise controll John Gold
- lederen zwarte bekleding
- zomer- en winterbanden
- climatecontroll
- blaupunkt tp170 navigatie, met cd-wisselaar. software uit 2004
- trekhaak
- regelbare interval
- leeslampjes voorin
- verder is het een nette auto met hier en daar een klein plekje.

prijs is bieden, dit graag via info@bbas.nl
inruil ook beperkt mogelijk.

apk tot 4-06-2015, kan eventueel nieuwe apk op.

achtergrond info:

Ik heb de auto vorig jaar samen met mijn neef gekocht, hij wou diesel gaan rijden en heeft mijn zwarte mondeo overgenomen.





























Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire