mardi 28 avril 2015

Even voorstellen

Hallo,

Ik heb er nog geen maar hij is onderweg
Na jaren zonder auto te hebben gezeten, hebben wij een gebruikte Ford Focus gekocht
Vandaag hebben we een Ford Focus 1.6 TI-VCT Trend aangeschaft.
Over 2 weken ophalen en maar direct op het internet gaan zoeken naar een Ford focus forum, net zoals ik al jaren lid ben van diverse motor fora.

Ik ben niet zo handig en zoek iemand die mij (tegen natuurlijk een vergoeding), zou willen helpen om deze mooie focus te gaan voorzien van mistlampen.
Ik heb nog niets aangeschaft, moet nog zoeken wat er nodig is, echter zou het super vinden als iemand dit voor mij incl. montage kan uitvoeren.
Hier alvast een foto, die ik vandaag tijdens de proefrit hebt gemaakt!













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire