samedi 25 avril 2015

Emuk caravanspiegels Focus mk3

Ik ben sinds 2007 een enthousiast gebruiker van Emuk caravanspiegels. Als het zover is, spiegels monteren en gelijk klaar voor gebruik. Absoluut trillingsvrij en klaar voor gebruik zonder af te hoeven stellen.

Nadeel is dat je de spiegel niet kunt meenemen omdat ze specifiek voor dat ene model spiegel gemaakt zijn. Na de Mondeo mk3 en de Mondeo mk4 was ik dus op zoek naar nieuwe spiegels voor de Focus mk3. Toch weer een investering van een kleine € 100,-

Nou las ik dat ik de Emuk spiegels voor de Mondeo mk4 ook kan gebruiken voor mijn Mondeo mk3.

Vandaag gepast en het past! Spiegels zijn qua vorm identiek!

Doe er je voordeel mee. Zoek je Emuk spiegels, verbreed de zoekcriteria en kijk ook naar de Mondeo spiegels.

Dat moest ik ff kwijt :cool:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire