dimanche 26 avril 2015

Focus 3 fase 2 New toy

Aan alles komt een eind.
Dus ook aan het lease-contract van mijn PanterZwarte Wagon
Maar ieder eind is het begin van iets nieuws.

In dit geval het begin van:


Oftewel: een MkIII, fase 2
Er was voor mij 1 optie een must, helaas (...) alleen beschikbaar op de Titanium uitvoering. De mooiste foto aan het eind, eerst wat teasers, en foto's die duidelijk mogen maken welke ander opties ik er op heb zitten.

Rode remklauwen:


Uiteraard: leren bekleding:


Daar heb ik deze keer deze knopjes bij gekozen:


Onderdeel van dit dashboard(sorry: bewogen)


Hopelijk helpt dit om beschadigingen te voorkomen:


Deze mistlamp verklaart al iets:


Ietsje meer:


Nog even gebroederlijk naast elkaar:


Spoilert voor de leuk:


En dan de volledige voorkant:


Gevolgd door de achterkant:


Me happy! :thumbs::cheer::kwijl:

PS: kenteken boeit mij niet.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire