lundi 29 août 2016

Focus RS500 verkopen ?

Mijn Focus RS500 is ondertussen 5 jaar oud en heeft net de 49.000 km overschreden. Momenteel ben ik bezig om deze in te ruilen voor een nieuwe RS, maar heb zo mijn twijfels. Al met al blijft de RS500 een speciale wagen. Hij is wel minder snel dan de nieuwe RS, maar persoonlijk vind ik zowel de binnen als buitenkant er beter uitzien. Het motorgeluid van de 5 cilinder is ook wat mooier. Dus de twijfels zijn groot. Het nieuwe RS blok en de betrouwbaarheid van de wagen moet zich nog bewijzen. Mijn RS500 gebruikt geen enkele druppel olie en of dat het zelfde is met de nieuwe RS zal nog moeten blijken. Ook wat de RS500 voor inruilwaarde heeft is moeilijk te zeggen, het eerste bod van 31.000 euro vind ik op zich wat laag.
Opmerkingen en adviezen zijn welkom, want zoals vermeld zijn mijn twijfels groot en omdat de prijzen in 2017 weer schijnen te stijgen wil ik een deze dagen beslissen.


Focus RS500 verkopen ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire