mardi 30 août 2016

Even voorstellen

Hallo .

Ik wil mijn eigen voorstellen , Ik ben Arjo van den Berg en woonachtig in Goes, (Zeeland ) .
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van 15 en 17 .
Ik heb jaren Opel gereden tot april dit jaar , ik verkocht mijn Opel en schaftte vervolgens een mercedes B klasse aan van het jaar 2006 , deze heb ik maar 4 maanden gehad , deze had wat problemen hier en daar en daar moest nog het een en ander aan gebeuren om dat op te lossen.

Op 25 augustus j.l heb ik de Mercedes ingeruild voor een Ford Focus van december 2009 , deze komt uit Duitsland, ik heb deze wagen gekocht bij een ford dealer die hem had staan .
Ik rijd er nu een aantal dagen in en het bevalt me prima , de wegligging is goed .
Het is een 1.8 benzine , handgeschakeld .

Ik kan hier nog geen foto`s toevoegen maar zodra dat kan dan laat ik mijn auto even zien .

Grt Arjo vd Berg


Even voorstellen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire