mercredi 24 août 2016

Corrigeren tellerstand (naar boven) bij nieuwe teller

Hallo,

Ik ben bezig om mijn oude kilometerteller (met monochroom display) te vervangen voor een teller met het grote kleurendisplay. De "nieuwe" teller heeft een lagere kilometerstand dan mijn oude (oorspronkelijke) teller en betreft, net als mijn oude teller, een teller voor een benzine-auto. Tevens ben ik in het bezit van een aangepaste ELM327-stekker met switch MS-CAN/HS-CAN en heb het laatste FoCCCus-programma gedownload.

Alles werkt en de auto wordt keurig uitgelezen. Echter, ik kan de kilometerstand niet aanpassen in FoCCCus. De 'SET'-knop in het tabblad 'IPC' blijft grijs en kan niet aangeklikt worden zodra ik de km-stand aan wil passen. Doe ik iets verkeerd of ben ik iets vergeten?

Alvast bedankt voor de reacties!


Corrigeren tellerstand (naar boven) bij nieuwe teller

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire