mardi 23 août 2016

Focus 1 fase 2 Koplampschakelaar

De hoogteversteller van de koplamp van mijn Focus Futura '04 is kapot.
Ik dacht hiervoor wel even een andere voor te vinden, maar in de Futura zit weer net een andere uitvoering dan de meest voorkomende schakelaars.
Ik heb een schakelaar met mistlicht voor en achter, maar ZONDER dimmer voor de dashboardverlichting.

Zou het funtioneren als ik hier een complete schakelaar in plaats met dimmer voor de dashboardverlichting? Zonder dat de dimmer gebruikt hoeft te worden?

Aangezien ik regelmatig met een volle auto rijdt is het toch wel handig als ik hem soms kan verstellen.
Waarom geen nieuwe schakelaar kopen, de schakelaars met dimmer zijn volop te verkrijgen als zijnde 2de hands en ik zal me er niet aan storen dat er een knopje zit dat niet gebruikt wordt...


Focus 1 fase 2 Koplampschakelaar

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire