dimanche 28 août 2016

Focus C-Max C-Max 2.0 automaat '07'/08

Hallo,

Na vier Ford's (Focus '99,Mondeo '02, Fiesta '06 en C-Max '04) zijn we overgestapt naar Toyota omdat de laatste Ford, de C-Max, een maandag ochtend auto was. De problemen hielden niet op en waren we gedwongen de auto binnen een jaar weer van de hand te doen. Balen, want de auto reed wél fantastisch! Maar na 2 jaar willen we eigenlijk toch wel weer liever een Ford. Ook omdat de mmt-automaat vd Toyota erg tegenvalt.
Mijn vriendin heeft een hernia gehad en daarom moet het een hoge auto zijn met automaat. Als Ford-man zijnde is mijn oog weer op de C-Max gevallen en heb ik me overtuigd dat dat toch wel betrouwbare auto's zijn en dat we gewoon erg veel pech hadden met de C-Max uit 2004. Ook omdat we 6 jaar probleemloos hebben rondgereden met een focus station.

Nu dan eindelijk de vraag:
Ik heb geprobeerd informatie op te zoeken over de C-Max 2.0 16v automaat 2007/2008(jonger laat ons budget niet toe helaas). Maar kan er niet zoveel over vinden(mss een goed teken). Dat wil zeggen wel over de motor, maar niet over de automaat of over de combinatie.
Is er iemand van jullie die daar informatie over heeft of ervaring mee heeft?
En wat voor automaat zit daar in? In advertenties en autoweek bijvoorbeeld staat alleen 4v. automaat. Is dat een (ouderwetse) 4-traps automaat?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg,

Leon


Focus C-Max C-Max 2.0 automaat '07'/08

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire