lundi 22 août 2016

Focus 3 fase 1 maat winterbanden, verandering in BCM nodig?

Ik heb een korte vraag over winterbanden voor mijn focus wagon 1.0 125pk ecoboost van januari 2014. Er zitten nu LM op met 215/55/R16. Ik kan op mp een leuke set LM kopen in de maat 205/55/R16 die van een focus uit 2013 komen. Als ik deze banden wissel, moet ik dan in de BCM de bandenmaat ook aanpassen zodat automatisch inparkeren etc goed blijft werken? Of heeft de breedte verandering hier niet zoveel invloed op. Iemand enig idee hoe het zit met sneeuwkettingen? Een zoektocht op dit forum leverde zo snel geen antwoord op. Passen die op de 215 breedte? Ik hoor soms van niet en dat je daarom beter 205 kan kiezen. Bedankt voor de hulp!


Focus 3 fase 1 maat winterbanden, verandering in BCM nodig?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire