dimanche 28 août 2016

Even voorstellen...

Hallo,
Ik ben Leon Koenders uit Boxtel.
Na vier Ford's (Focus '99,Mondeo '02, Fiesta '06 en C-Max '04) zijn we overgestapt naar Toyota omdat de laatste Ford, de C-Max, een maandag ochtend auto was. De problemen hielden niet op en waren we gedwongen de auto binnen een jaar weer van de hand te doen. Balen, want de auto reed wél fantastisch! Maar na 2 jaar willen we eigenlijk toch wel weer liever een Ford. Ook omdat de mmt-automaat erg tegenvalt en er een aantal hoge onkosten gemaakt moet worden, leggen we dat geld liever bij bij een nieuwe auto.
En omdat ik me niet weer wil stoten aan een maandagochtend auto, heb ik me dus bij jullie aangemeld om wat meer te weten te komen over Ford.

Groeten,

Leon


Even voorstellen...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire