mardi 27 octobre 2015

Nieuwe sloten laten inbouwen Focus 1

Hallo,

Ben nu ongeveer een maand bezitter van een Ford Focus uit 2001. Het is gewoon een fijne auto is die prima rijdt. Echter, deze 2e hands via een opkoper gekocht, waarbij ik slechts een sleutel (zonder AB) kreeg. Afgesproken dat ze de kosten van een nieuwe sleutel van de prijs zouden afhalen (80,-), maar naar nu blijkt is de sleutel dermate versleten dat deze niet is na te maken. Zelfs bij een Ford garage zijn de sloten gedemonteerd om te zien of dit aan de binnenzijde is af te lezen. Maar zelfs dat bleek niet meer mogelijk. De ontgrendeling is al wat haperig en ook bij contactslot merk je dat dit lastig gaat. Voor nu werkt het nog, maar lijkt een kwestie van tijd voordat het echt niet meer werkt. Dus ik MOET de sloten laten vervangen. De Ford garage geeft aan dat de kosten 464,- euro worden, wat ik nogal een smak geld vind tov de prijs die ik voor de auto betaald heb. Als dit de beste keuze is, dan moet het maar… maar als er nog een andere tips zijn… hoor ik ze graag.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire