samedi 24 octobre 2015

Focus 2 fase 1 Kraken, piepen en knarsen van interieur

Ik rij sinds kort een FoFo 2.1 uit 2007 5-deur HB. Over het algemeen ben ik tevreden, maar op oneffen wegen en bij drempels wordt ik helemaal gek van het kraken, piepen en knarsen van het interieur.

De deuren lijken allemaal wel een soort van gekraak te hebben bij het openen en sluiten hiervan. Dit kan er natuurlijk gewoon bij horen, dus vind ik acceptabel. Soms lijken ze wel te rammelen bij het rijden over oneffen wegen. Als ik de panelen indruk dan kan je ze ook duidelijk horen kraken.

Maar vooral achterin is het soms echt kabel. Het lijkt voor mijn gevoel vooral te komen uit de plastic kappen achter de c-stijl. Zowel de linker als de rechter lijkt te rammelen.

Het lijkt voor mijn gevoel uit deze gedeeltes te komen:




De rechter heeft echter iets nog vervelenders. Als ik over een drempel rij hoor ik ook die hoek echt een flink geknars alsof plastic tegen elkaar aan wordt geduwd.

Heeft iemand hier ook last gehad van de dingen die ik hier benoem? Ik zou namelijk echt graag iets eraan willen doen.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire