lundi 26 octobre 2015

Focus 3 fase 1 Aanlopende kachelventilator

Vraagje herkent iemand dit probleem? Ik heb een Ford C-Max uit 2011. Sinds een aantal weken hoor ik soms een tikkend geluid van de kachelventilator. Het is net of er een draadje tegen de schoepen van de ventilator tikken. Het vreemde is, dat het de ene keer heel hard is en dan dagen lang weer niet optreedt. Ik dacht eerst aan een blaadje, maar omdat het de ene keer er is en de andere keer niet, geloof ik hier niet meer in. Het heeft echt met de ventilator te maken, want als ik hem stop is het geluid weg en als ik de ventilator harder laat lopen gaat het ritme van het tikken ook sneller. Ook lijkt het op koude ochtenden vaker voor te komen. Kan het ook het lager zijn van de ventilator?

Herkent iemand dit probleem en wat was de oplossing?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire