samedi 2 août 2014

Focus 2 fase 2 TravelPilot FX USB optie weg???

Hallo iedereen,



Wat ik nu mee maak... :shock:

Het betreft deze radio:



De USB optie kan ik niet meer selecteren door 2x op de CD/AUX knop de drukken. De radio reageert enkel op de eerste 'druk' en toont enkel AUX in het scherm. USB kan ik niet meer selecteren. :nocheer:



Nu viel mij op dat de laatste week als ik muziek afspeelde van de USB stick in de auto, hij ook soms ook al flipte. Zomaar uit zichzelf naar een specifiek nummer springen halverwege het afspelen van een nummer. Hij sprong telkens terug naar het zelfde nummer wanneer er andere nummers werden afgespeeld. Ook als ik door de nummers zocht in het overzicht, kwam de melden 'apparaat initialiseren' oid in beeld waarna ik het muziekoverzicht niet meer te zien kreeg.

Vanaf vandaag kan ik dus heel de USB optie niet meer kiezen.



Wie o wie weet wat hier aan de hand is?





(usb kabeltje van half los naar totaal losgelaten van de TravelpilotFX, waardoor eerst rariteiten met spelen en nu helemaal geen usb meer gekozen kan worden???)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire