jeudi 28 août 2014

Focus 2 fase 2 Slecht starten auto

Beste Forumleden.



4 weken geleden heb ik de verstuivers van mijn auto laten vervangen, omdat er lekkage was rondom de verstuivers en ik had een sterke brandstof lucht in mijn auto tijdens het rijden.



Nadat de onderdelen vervangen waren was de geur uit mijn auto verdwenen en leken daarmee de problemen voorbij.



Echter nu wil mijn steeds niet starten.

De startmotor wil wel en ook de accu is goed maar de motor slaat niet.

Soms slaat deze wel aan dan rijd ik echt 1 meter en dan slaat de motor af.



Ik moet vervolgens echt blijven doorstarten en na ongeveer 1 á 2 minuten slaat de motor dan wel aan en kan ik gewoon met de auto rijden..

Er komt dan vervolgens wel een grote zwarte rookwolk uit de uitlaat.



inmiddels is de ANWB er drie keer bij geweest en de auto drie keer bij de garage geweest. Volgens de ANWB en de garage komt er een foutmelding over de brandstofdruk. Deze is vervolgens doorgemeten en deze is 300bar. Zoals het hoort te zijn volgens hen...



Bij de garage kunnen ze nu niks vinden wat de oorzaak kan zijn van het slechte starten... De garage zegt dat het niet aan de onlangs vervangen verstuivers kan liggen..



lang verhaal..... maar heeft iemand suggesties wat de oorzaak van dit slechte starten kan zijn???? (kan dit toch aan de verstuivers liggen)



Nogmaals de startmotor wil wel en de accu zijn goed maar hij slaat gewoon niet aan..



Ik hoor graag alvast bedankt..




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire