jeudi 28 août 2014

Focus 2 fase 1 Werking standkachel ???

Beste allemaal,



Mijn Focus is voorzien van een heuse standkachel :rock: !!! Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat ding werkt....



Dus ik dacht :rtfm: maar dat heeft ook niet geholpen helaas.



In het menu kan ik een dag en tijd instellen maar bijvoorbeeld geen temperatuur o.i.d. Heb dus wel geprobeerd wat er gebeurd als je een dag en tijd (b.v. maandagochtend 8.00 uur want dan rijd ik naar mijn werk) instelt maar er gebeurt helemaal niks! Ik weet ook niet wat hij precies zou moeten doen... verwarmd hij het hele interieur (en tot welke temperatuur dan?) of is het alleen voorverwarming van de motor.



Nu heb ik hem maar gewoon uitgeschakeld in het menu maar toch krijg ik met enige regelmaat (echt random!) de melding "Extra verwarming uit" in het display.



Iemand enig idee hoe de standkachel werkt en wat ik ervan moet verwachten??? Hoor het graag!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire