jeudi 28 août 2014

Focus 3 fase 1 Camera + Xenon lampen mogelijk?

Hi,



Ik heb sinds kort een Focus Mk3, en hij is al heel erg compleet, maar een paar uitbreidingen zijn voor mij wel het overwegen waard:



Deze geen achteruitrij camera, en het MFD (wat je krijgt als je navigatie pakt, niet het sony ding). Online zijn talloze camera's te vinden die je met de kentekenverlichting moet omwisselen. Maar is het simpelweg, omwisselen + optie in de auto aan (laten) zetten? Of moet ik zelf nog een kabel lopen trekken + kan ik deze overigens op mijn systeem aansluiten?



Verder vind ik de xenon koplampen + led verlichting units van Ford (dus niet de imitatiemeuk) megavet. Iemand een idee wat deze kosten, en of het dan een kwestie is van de units omwisselen?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire