samedi 30 août 2014

Lekkage

Hoi allemaal,



Ik ben nieuw op dit forum.

En heb eigenlijk meteen een probleem met mijn Focus type 2 uit '06



ik heb namelijk een lekkage tussen de vaste vloermat en de metalen bodemplaat aan de passagierskant.

De auto is deze week naar de dealer geweest om de airco te laten vullen, ze hebben naar de lekkage gekeken maar kunnen niets vinden. Ze hebben wel de airco aftapt bij het hitteschild goed geplaatst. Zat bekneld, dit is naar mijn mening niet het probleem omdat ik de airco al een tijdje niet gebruikt had.

Ook zeggen ze dat het pollenfilter nog goed is en niet nat.

Nu wil ik zelf graag gaan kijken.



Heeft iemand ervaringen of tips voor dit probleem? Ik wil ook graag weten waar de waterkanaaltjes zitten, misschien dat deze verstopt zijn. Las iets over de A stijl.

Ik heb de auto al twee jaar in bezit en nog nooit hier eerder last van gehad.



Alvast bedankt voor jullie reactie's




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire