vendredi 1 août 2014

Focus 2 fase 1 Mijn Focus.

Nu gaat het toch eens tijd worden om hier ook wat te schrijven over mijn Focus. Zou er niets aan doen maar zo langzamerhand toch geïnfecteerd met het virus....

Ben begonnen met een andere radio/navigatie/alles in één maar dit bleek toch niet zo'n succes en heb ik teruggestuurd naar de verkoper en de oude radio er maar weer in geplaatst. Ik kon via een member hier een submarine overnemen en dat staat toch wel gaaf moet ik zeggen.

Laatst via dit forum een mooi setje rvs instaplijsten met Focus ingestanst kunnen kopen en op de dorpels geplakt.

Heb via Marktplaats en via het forum een Engels achteruitrijlicht en rode ledlamp gekocht, moet alleen nog geïnstalleerd worden eerdaags.











Het gemis van usb en handsfree kunnen bellen met de standaard radio heeft me doen besluiten om een ander frame te bestellen zodat mijn oude Sony 1din radio in de Focus kon, frame netjes ingebouwd en de radio geplaatst, nu weer handsfree bereikbaar in de auto en mijn eigen muziek kunnen luisteren.







Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en mijn Focus laten chippen bij Unlimited tuning in Amersfoort. Bij de eerste run op de dyno haalde ik 103 pk en 150 Nm koppel. Na wat abracadabra en fijn afstelling kwam mijn Focus op 114 pk en 170Nm, niet verkeerd dus. Je merkt duidelijk dat er wat extra's in de auto zit.

Het lullige is alleen dat ik op de terugweg door mijn koppeling getrapt ben, kwam bij het stoplicht niet meer weg en auto is op de sleepwagen naar mijn vaste garage gebracht. Maandag zal ik horen wat er aan de hand is en wat de kosten gaan worden. Helaas niet genieten van de extra ezels onder de motorkap dit weekend [emoji17]




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire