Hallo mede-:focus: rijders!
Eindelijk heb ik eens de tijd genomen om een al lang openstaand voornemen in te vullen, aanmelden bij dit unieke forum.
Het is te wijten aan de geweldige betrouwaarheid van mijn Focus dat ik nooit reden had om hier te grasduinen op zoek naar een oplossing voor problemen met de Focus. Want dat is vaak de beste reden om een forum te raadplegen.
In dit geval niet dus, dit forum lees je voor de lol.
Nu begint mijn trouwe Ford Focus Wagon Centennial Edtion wel wat bejaard te worden en zijn we de 250K reeds gepasseerd. Op Autoweek staat er trouwens een lopende MyReview over deze auto, mocht je daarover willen lezen.
Recentelijk beginnen de krukaslagers wat te ratelen als het oliepijl begint te zakken, dan vul ik 'm weer helemaal bij met verse 5W30 van LiquiMoly en verdwijnt het geluid weer. Met deze kilometerstand en bijbehorende inruilwaarde (recente offertes van enkele Ford dealers noemen EUR 1250 tot EUR 1700) rijd ik hem liever zelf op.
Ik kocht deze auto in 2007 van mijn werkgever nadat ik 'm zelf in de vier jaar daarvoor als auto-van-de-zaak had gereden, dus eigenlijk ben ik de eerste eigenaar. De onderhoudshistorie is daarom volledig bekend.
Sinds kort heeft de :focus: echter gezelschap van een jonger familielid een :focus2: ook een Wagon, ook een 1.6 16V Zetec-SE maar dan in Moondust Silver en in First Edition uitvoering. Wat een luxe die cruise control.
Dus mocht de :focus: er de brui aan geven dan staat zijn vervanger al voor de deur:
Recentelijk had ik met de :focus: ook nog een akkefietje waarbij een losgeraakte aanhanger het rechtervoorspatbord ramde, dat bleek verassend simpel op te lossen daar de voorspatborden erop geschroefd zijn. Hoe dat afliep zet ik nog als fotoreportage op dit forum.
Eindelijk heb ik eens de tijd genomen om een al lang openstaand voornemen in te vullen, aanmelden bij dit unieke forum.
Het is te wijten aan de geweldige betrouwaarheid van mijn Focus dat ik nooit reden had om hier te grasduinen op zoek naar een oplossing voor problemen met de Focus. Want dat is vaak de beste reden om een forum te raadplegen.
In dit geval niet dus, dit forum lees je voor de lol.
Nu begint mijn trouwe Ford Focus Wagon Centennial Edtion wel wat bejaard te worden en zijn we de 250K reeds gepasseerd. Op Autoweek staat er trouwens een lopende MyReview over deze auto, mocht je daarover willen lezen.
Recentelijk beginnen de krukaslagers wat te ratelen als het oliepijl begint te zakken, dan vul ik 'm weer helemaal bij met verse 5W30 van LiquiMoly en verdwijnt het geluid weer. Met deze kilometerstand en bijbehorende inruilwaarde (recente offertes van enkele Ford dealers noemen EUR 1250 tot EUR 1700) rijd ik hem liever zelf op.
Ik kocht deze auto in 2007 van mijn werkgever nadat ik 'm zelf in de vier jaar daarvoor als auto-van-de-zaak had gereden, dus eigenlijk ben ik de eerste eigenaar. De onderhoudshistorie is daarom volledig bekend.
Sinds kort heeft de :focus: echter gezelschap van een jonger familielid een :focus2: ook een Wagon, ook een 1.6 16V Zetec-SE maar dan in Moondust Silver en in First Edition uitvoering. Wat een luxe die cruise control.
Dus mocht de :focus: er de brui aan geven dan staat zijn vervanger al voor de deur:
Recentelijk had ik met de :focus: ook nog een akkefietje waarbij een losgeraakte aanhanger het rechtervoorspatbord ramde, dat bleek verassend simpel op te lossen daar de voorspatborden erop geschroefd zijn. Hoe dat afliep zet ik nog als fotoreportage op dit forum.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire