jeudi 24 juillet 2014

ik zoek passende navigatie ipv 6000CD

Hallo allemaal,



ik zit inmiddels een poos rond te kijken op internet omdat ik op zoek ben naar navigatie voor in mijn :focus3: (2006).

Ik kom steeds terecht bij NAVaudio in Best, maar dat schijnt een nogal vaag bedrijf te zijn. Ook kom ik wel eens uit bij Dynabin, ook hierbij heb ik het gevoel dat het niet helemaal pluis is.

Verder zag ik in een topic een verwijzing naar Eonon, alleen weet ik niet welke ik dan zou kunnen gebruiken.



Mijn vraag is welk systeem, origineel of niet maakt niet uit, goed functioneert.

Er zat bij aanschaf al een nokia carkit in... heb htc, maar het werkt allemaal, en nog via de radio ook.



Ik heb een aantal eisen:

- radio en cd

- navigatie

- usb-aansluiting

- moet werken met stuurwielbediening

- plug en play-gewoon verwisselen en klaar... ben een leek wat dit betreft.



\ DVD`s af kunnen spelen is een wens, geen noodzaak.

\ geïntegreerde carkit zou qua uiterlijk wel wat mooier zijn.

\ achteruitrijcamera is niet nodig, DVB-T (tv) ook niet.





Welk merk/type kunnen jullie aanbevelen?

Of heeft iemand van jullie zelf nog iets liggen?



alvast bedankt.







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire