samedi 26 juillet 2014

nieuw hier dus even voorstellen

Hallo allemaal,



Ik ben Flip en sinds gisteren de trotse eigenaar van een 2013 Focus St wagon in de kleur zwart. Fast Ford rijden is voor mij eigenlijk niks nieuws. In het verleden heb ik er meerdere gehad waaronder bijvoorbeeld een RS turbo en een Sierra Cosworth. Ook ben ik in het bezit van een Ford Mustang mach 1 uit 1969. Vanwege het feit dat Ford stopte met het produceren van Fast Fords heb ik destijds de overstap gemaakt naar andere merken en heb ik een Impreza, een BMW M5, en een Audi a4 quattro gereden. Maar nu de St er is toch maar weer een Ford gekocht.



Ik heb nog wat vragen dus jullie zullen me hier vast en zeker nog wel vaker tegen gaan komen. En ik hoop ook anderen van dienst te kunnen wezen.



Groet Flip




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire