lundi 28 juillet 2014

focus als 1e wagen

Hallo.

Ik zal mezelf maar eens netjes voorstellen.

Ik ben Henry van den Dungen uit Rossum gld.

Mijn keuze als 1e auto was snel gemaakt, het moest en zou een ford zijn (bijna de hele familie rijd ford) en ben zelf ook ford gek:)

Mijn keuze was al snel gevallen op een focus want mijn ouders hebben een mk2 focus uit 2005. Vond het formaat mooi en lekker ruim.

Toen rondgekeken maar een mk2 is iets te veel voor mijn budget:lol:

Toen rondgekeken voor een mk1 en het is een 1.8 Trend uit '99 geworden met airco en trekhaak (verder zat er niets op of aan)met km stand 177343.

Ja jullie lezen het goed , 'zat' namenlijk want nu heeft de auto al veel meer opties zoals: mistlampen voor, fase 2 middenconsole, lederen bekleding, werkend engels achteruitrijlicht, angel eyes, boordcomputer(moet temp sensor nog hebben), ruitenwisser met regelbare interval, comfort ramen voor(achter komt nog , moet allen de motoren nog)Ghia emblemen op de achterdeuren en afstandsbediening op de centrale deurvergendeling. Ik ben vast wat vergeten:)



Wat staat er nog in de planning:

Elec. Spiegels (bekabeling ligt er al)

Ghia chrome strips op achterklep en voorbumper

Elec. Ramen achter

Lampje boven achterbank

Vast nog meer:lol:



Foto's volgen snel:kwijl:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire