mercredi 30 juillet 2014

voicecontrol module (CS7T14D212-AB) in Cmax 2008

Beste mensen,



Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een voicecontrol module (CS7T14D212-AB) met USB en AD2P.

Vandaag mijn oude module eruit gehaald en nieuwe aangesloten en leek te werken. Ik zie dat het extra menu met iPod, USB, Aux etc. wordt weergegeven.

Heb mijn iPhone 4s gekoppeld en kon via Bluetooth muziek streamen. Heb USB stick, weliswaar nog zonder muziek files, aangesloten en deze werd herkent.



Nu komt het vreemde.

1: ik kan bellen maar ik zie bij phone menu geen actieve telefoon.

2: ik kan via Bluetooth muziek streamen maar bij ziet geen apparaat.

3: ik kan opeens niet bij mijn infodisplay menu komen. Als ik sleutel omdraai in stand 1 of 2 zie ik het begin scherm maar klik ik op set om in het menu te komen dan is het weg.

4: voicecontrol is in het Frans terwijl @Tigershark had aangegeven dat hij in Nederlands geconfigureerd zou worden. Als ik op de voicecontrolknop druk zie ik wel in de infodisplay staat dat voicecontrol actief is en krijg ik een zwoele Franse stem maar helaas Je nes parles pas Français.



Heb radiozekeringen (108 en 112) er al even uitgehad maar heeft niks uitgemaakt.



Moet hij toch aan de computer om de module aan te melden?

Moet de module ge-update worden? Zo ja waar kan ik die vinden?



Ik ben benieuwd naar jullie eventuele oplossingen.



Jeroen.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire