jeudi 26 mai 2016

Mistlampen installatie focus mk1 fase 1

Beste mensen.

Dit is mijn eerste post op het forum. Ik ben vandaag naar de auto sloop geweest voor een paar mistlampen voor mijn moeders focus cool edition uit 99 gehaald.
Ik zag vorige week dat de kabelboom al stekkertjes had voor de mistlampen, deze zaten vast getaped aan de kabelboom bij de knipper lichten.
Ik vond het verrassend makkelijk om te installeren. Eerst haal je de onderste grill er uit. Dan druk je de mistlampen in de bumper en met het metalen klipje zaten ze mooi vast. Grill bij gezaagd en terug geplaatst en klaar.
Ik had verwacht dat ik de licht schakelaar op het dashboard moest vervangen maar deze werkte gewoon (1 keer schakelaar uit trekken) en klaar
Supper makkelijk [emoji108]

Groetjes Victor

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk


Mistlampen installatie focus mk1 fase 1

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire