samedi 28 mai 2016

Focus 2 fase 1 Vraagje over stekkers onder de stoel

Goedemiddag!

Ik heb sinds kort een setje kuipstoelen in mijn ST geplaatst. Nu moet ik de stekkers van de gordelspanner weer aansluiten, echter weet ik niet meer op welke plaats deze in de grote stekker moeten komen.

Ook moet ik op het stekkertje van de stoelairbag een weerstandje aansluiten om de auto te laten denken dat de stoelairbag gewoon aanwezig is.

Ik heb bij de dealer elektrische schema's gekregen maar als ik deze ga lezen komen de draadkleuren welke in het schema staan niet overeen met de kleuren die ik in de auto zie... Wellicht dat hier iemand zit met meer ervaring met het lezen van deze schema's en mij op gang kan helpen.

Hierbij wat foto's van de schema's en de stekker zoals deze onder de bestuurdersstoel zit. Van de passagierskant heb ik geen foto's gemaakt maar ik denk dat deze niet heel erg veel zullen verschillen van elkaar.

De 3e, 4e en 5e foto zijn foto's van de stekker zoals deze onder de stoel zit. Foto 6 is een foto van de 2 stekkertjes van de gordelspanner.













Focus 2 fase 1 Vraagje over stekkers onder de stoel

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire