dimanche 29 mai 2016

Focus 1 fase 2 Edjuh's TDCI

Sinds maart dit jaar ben ik in het gelukkige bezit van een Focus Wagon Collection TDCI uit 2003.
Toen ik hem kocht stond er 148.000km op de teller.
Nu bij 3 maanden later en 10.000km verder, vond ik het tijd voor wat leuke upgrades.
Dus... Even snuffelen in het verkoophoekje...

Via -Vince- aan een setje privacy shades gekomen.

Via H-XL transparante achterlichtunits met led, een RS-grill en booskijkers.

En via pstrooij een verloopkabel van de stuurwielbediening naar Pioneer.
Ik wil namelijk binnenkort de audio uit mijn vorige auto in gaan bouwen.

Wat staat er verder nog op mijn wenslijstje:

- lederen interieur
- kofferbakspoiler
- grill en booskijkers spuiten en monteren
- andere velgen
- cruisecontrol
- elektrische ramen achter
- uitgebreidere gem-module
En wie weet wat ik nog meer tegen kom. ;)

Dus nog plannen genoeg.
Word zeker vervolgd...


Focus 1 fase 2 Edjuh's TDCI

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire