jeudi 26 mai 2016

Focus 2 fase 1 Focus St electric orange Chris

Goede morgen allemaal,

Na een paar maandjes de focus te hebben gaan er toch wel heel veel dingen kriebelen om aan te pakken en de focus toch nog wat meer power te geven en strak te maken zoals ik hem graag zou zien.

zoals iedereen weet gaat hier tijd overheen en vooral geld!(hobby mag geld kosten zeg ik altijd maar)

Hier maar een project topic aangemaakt zodat ik jullie ook op de hoogte kan houden en jullie mij evt wat tips en ervaringen kunnen geven!

Afgelopen maand heb ik een aantal nieuwe dingen:

- Airtec ic stage 1
- Open lucht filter K&N (ooit vervangen voor een dsci)
- Decat

Het zijn leuke upgrades maar als je eenmaal begint met upgraden word de lijst steeds langer ik zou het mooi vinden om uiteindelijk rond de 300pk uit te komen en dan vind ik het prima!

Planning voor in de toekomst is:

- Verlagen ( veren of schroefset nog niet uit, hoef niet meer ultra laag)
- 18 of 19 velgen (zit aan bola csr te denken)
- Inlaat (mooie oranje versie)
- Rs koppeling
- bumperlip
- Diffuser
- Spoilerextension
- Ander uitlaatsysteem twijfel nog voor custom of gewoon mongoose etc
- Onder de kap strak maken denk aan slangenwerk en nieuwe kappen etc
- Kunstof delen hoogglans zwart laten spuiten
- Remmerij?
- Ramen laten tinten
- Evt wat dingen zwart wrappen

Er zijn vast nog genoeg dingen die ik vergeet of in de toekomst weer ideeen opbouw maar dan hebben jullie een idee.

Hier nog wat pics die me vrouw heeft gemaakt een tijdje terug







Op naar de volgende updates:cool:

Greetz Chris


Focus 2 fase 1 Focus St electric orange Chris

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire