mercredi 25 mai 2016

Focus 2 fase 2 deur autoatisch sluiten + spiegels inklappen

Hallo allemaal,

Sinds kort werk ik in Duitsland, tijdens een rit ('s nachts) naar mijn werk probeerde iemand mij te overvallen bij het stoplicht.
Nou had ik mijn focus 1 zo ingesteld dat de deuren automatisch op slot gingen.
Voor zover mij duidelijk is kan dat helaas niet bij de Focus 2 fase 2 op eenzelfde manier ingesteld worden als bij de fofo 1.

Nou is mijn vraag of iemand weet of dit misschien via de board software aan te passen is, en zo ja wat het mij zou gaan kosten.
In dat geval zou ik ook graag mijn spiegels zo willen laten instellen dat die automatisch inklappen als ik de auto afsluit.

Hoor t graag, alvast bedankt!

Groet,
Roland


Focus 2 fase 2 deur autoatisch sluiten + spiegels inklappen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire