mardi 24 mai 2016

Even voorstellen

Hoi het is eigenlijk wel even netjes om mijn eigen voor te stellen. Voor dat ik er allemaal vragen op zet.

ik ben dave kleintjens woon sinds kort in Den Bosch gelukkig vader van twee schate van dochters. Ben in mijn jongere jaren in het bezit geweest van een ford Sierra 2.0 dat reed geweldig. In 2006 toch weer besloten om een ford te kopen en wel een ford focus stadion 1.6 16V Zetec-s uit 2000. Hij bevalt mijn prima maar moet hem helaas naar het laatst rusthuis brengen hij is zo ver heen aan de onderkant. Dat het een gevaar op de weg is geworden

Maar ben weer in het gelukkige bezit van een ford stadion 18 tdci ook uit 2000.
Nu ben ik van twee focussen een goede aan het maken en hoop weer op een paar jaar plezier met deze. Tot ik weer een wat nieuwere ford aan kan schaffen

Vriendelijke groeten
Dave Kleintjens

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Even voorstellen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire