samedi 28 mai 2016

Focus Ghia Diesel 1.8TDDI -90PK Radiator lekt ...

Allen gegroet.

Mijn radiator begon donderdag te lekken en daar ik 50 km van huis was, heeft de VAB de auto terug naar huis gebracht op depannage-wagen. Het lekken gebeurt enkel als de motor draait. Ik weet niet waar het lek precies vandaan komt en heb zelf geen technische kennis
Wagen is BJ 2000 en heeft 275.000 km en ik wil du liefst niet te veel kosten meer maken. Heb zojuist nog maar eens +300€ uitgegeven aan die knoeiboel met de sloten !!
Ik moet nu beslissen waar ik hem laat repareren. Uiteraard liefst niet bij een officiele Ford garage. Maar dan heb ik nog de keuze tussen een bekwame jonge, merkloze garagist en de oudere veel minder ervaren dorps-garagist die behoorlijk minder vraagt per uur.
Ik weet niet of de radiator moet vervangen worden, maar moet daar rekening mee houden.
Mijn vraag aan dit forum : is dit een moeilijke job of kan ik ook terecht bij de goedkopere omdat het toch nog een routine-job is ...
Hartelijk dank op voorhand voor elke reactie.


Focus Ghia Diesel 1.8TDDI -90PK Radiator lekt ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire