mardi 24 mai 2016

Focus 1 fase 1 FoFo 1.4 2001 Benzine - ESP lampje?

Goedemiddag,

Tijdens het rijden valt mij op dat soms heel snel, en dan bedoel ik echt heel snel het lampje van de ESP eenmaal knippert. Dat gebeurt echt in 0,3 seconden misschien.

Ik moet ook zeggen dat ik niet 100% zeker weet of het het ESP lampje is. Maar als ik de handleiding erbij pak van mijn dashboard dan komt die wel overeen.

Mijn vraag is wat kan het veroorzaken dat deze eenmaal knippert? Ik heb geen idee wanneer het precies optreed. Meestal als ik gewoon 50 rij in de stad. Gebeurt ook maar 1 keer per rit, steeds enorm kort aan en weer uit.

Heb even gegoogled op wat ESP precies doet. Iets over als je grip verliest dat het automatisch de remmen toepast.

Ik merk daar verder niets van en komt ook voor op gewone rechte stukken op droog asfalt.

In de handleiding staat ook dat dit lampje moet branden als je het contact op II zet. Dit is bij mij ook niet zo.

Zie de afbeeldingen.

Handleiding:



Contact op II



Test modus:



Iemand een idee?


Focus 1 fase 1 FoFo 1.4 2001 Benzine - ESP lampje?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire