samedi 24 janvier 2015

Niet bekend vervelend geluid

Hoi allemaal.



Ik heb een heel erg vervelend geluid als ik rij.

Als ik 80 rij is het geluid heel erg en als ik 100 rij is het geluid bijna helemaal weg.

Ik had het al eerder en ben toen naar de garage gegaan en die zeiden je heb je banden te hard opgepomt. De ford focus heeft een stugge as en als je de banden te hard oppomt gaat je auto stuiteren en daardoor krijg je zaagsnedes in je band.



Ik heb sinds vandaag michelin engery saver banden eronder zitten en die maken exact hetzelfde geluid. Het is niet aan te horen. Ik heb juist op internet gezocht en daar staat dat de banden juist heel weinig geluid maken v.w. de lage rolweerstand.



Het geluid klinkt ongeveer met growhl en dat de hele tijd. Wat kan het anders zijn?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mochten jullie het geluid willen horen dan kan ik het proberen op te nemen en hier op de site te zetten via een link.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire