mercredi 28 janvier 2015

Focus 1 fase 2 Blackie van Nick.

Hallo,



ik ben Nick , en dit is inmiddels al mijn 3e Focus MK1.

Mij voorstellen zal ik hier niet doen, dat heb ik hier al gedaan.

http://ift.tt/1yyp1jj



Heb hem gekocht met 160k op de klok en hij rijdt nog als een zonnetje (zeker tegenover mijn 2 vorige met 270k en 230k).



Maar zoals ze zeggen, foto's spreken voor zich.

Ik heb vooral mijn best gedaan hem wat moderner te maken,

dwz 6000k Xenon, LED-achterlichten, LED-kentekenverlichting en LED-knipperlichten, en een subtiel spoilertje achterop.

Verder is hij 40mm verlaagd, liggen er andere velgjes op en hij

is ontdaan van zijn embleempjes.



Hier zijn de foto's.















Als de foto's te groot zijn zal ik ze wel verkleinen. Komen rechtstreeks van mijn camera af.





Groeten, Nick !




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire